10 υγιεινές συνήθειες

  Η απόφαση να ζήσετε πιο υγιεινά το νέο έτος είναι μεγάλη. Αν αυτός είναι ο σκοπός σας θα πρέπει να ξέρετε ότι έρευνες δείχνουν ότι όσο πιο συγκεκριμένοι μπορείτε να γίνετε τόσο πιο πιθανό είναι να φτάσετε το στόχο σας. Ακολουθούν οι 10 σημαντικότερες υγιεινές συνήθειες για τη νέα χρονιά. Άσκηση Η άσκηση έχει βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα οφέλη. Αρχικά, μπορεί να βελτιώσει τη διάθεση, να μειώσει το στρες, ακόμα και να κάνει τον εγκέφαλό σας να δουλεύει καλύτερα. Μακροπρόθεσμα, η άσκηση μπορεί να εμποδίσει προβλήματα υγείας, από την παχυσαρκία και τον διαβήτη έως την καρδιοπάθεια, ακόμα και τον καρκίνο. Αν θέλετε να ασκείστε τακτικά, οι ψυχολόγοι δηλώνουν ότι θα πρέπει να εστιάσετε στις 3 πρώτες εβδομάδες. Έρευνες έδειξαν ότι οποιαδήποτε δραστηριότητα επαναλαμβάνεται καθημερινά, γίνεται συνήθεια μετά από 3 εβδομάδες.…
Περισσότερα...